Zaczynajmy


W życiu każdego człowieka, czy to młodszego czy to starszego przychodzi czas na zmiany i próbowanie nowych rzeczy. Tak też było w moim przypadku.
Jadąc ostatnio samochodem do sklepu po zakupy, łapiąc chwilę wytchnienia od domowych obowiązków, myślałam. Jak wiadomo tej czynności nie idzie wyłączyć. W radiu leciała jakaś popowa, modna piosenka, a ja stwierdziłam, że muszę zrobić coś dla siebie. Nie fizycznie, bo u fryzjera byłam ostatnio, paznokcie też w porządku, ale mentalnie. W głowie milion pomysłów i rzeczy, którymi chciałabym się podzielić ze światem, a jednak nigdy tego nie zrobiłam. Może blog? pojawiła się malutka myśl gdzieś w kąciku głowy. W sklepie ten pomysł zaczął bardzo szybko rosnąć, przez co nie kupiłam ¼ rzeczy, po które przejechałam. Za to teraz siedzę przed komputerem i piszę. Nie ma co się dłużej zastanawiać, trzeba podejmować szybkie decyzje. W końcu pierwsza myśl jest najlepsza. Rok 2018, witam Was moi czytelnicy!
Mam na imię Daria, jestem szczęśliwą mamą i żoną. Weekendami też studentką. Mimo tego mam jeszcze ciutkę wolnego czasu, którego nie wiem jak spożytkować. Wiadomo, są pewne ograniczenia, bo dziecko małe i wszystkiego nie da się z nim zrobić. A ja mam tak wielką ochotę, żeby podzielić się tym, jaką książkę ostatnio czytałam, pomysłami na ozdobienie domu i innymi, ciekawymi rzeczami. Szczerze muszę Wam się przyznać, że trochę się tym wszystkim stresuję. Przede wszystkim dlatego, że boję się jak mnie przyjmiecie w światku blogerek i blogerów. Jestem jednak dobrej myśli, w końcu co nas nie zabije…
Tym wpisem rozpoczynamy więc naszą wspólną przygodę, która nie zakończy się tak szybko (mam nadzieję!).

Komentarze

  1. Ja bardzo się cieszę, że podjęłam się pisania bloga... jeszcze w trakcie ciąży. Teraz to ogromna pamiątka, wracam do wpisów i wspominam jaki to był wspaniały i wyjątkowy czas, chociaż w moim przypadku mam bardzo mało czasu na pisanie, ale robię to cały czas :) to taka pasja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty